Lucruri care mă exprimă (plan de lecție)

Măriuța Borca

Pentru a mă orienta un pic despre conținutul didactic al disciplinei, am consultat un manual aprobat și mi-a atras atenția foarte mult unitatea tematică Raporturile noastre cu lucrurile. Am ales tema Lucrurile care ne exprimă, am deschis programa școlară și am început să-mi folosesc creativitatea.

Prima dată, mi-am pus întrebarea Ce anume ar fi util pentru copii și ce le-ar plăcea lor să descopere?, apoi căutam idei. Adevărul este, că idei aveam destule, dar nu prea știam cum să le conturez în activități atractive și cu rost. Am luat astfel prima etapă a lecției și am dat startul activităților. Pe parcurs mi-am dorit să amplific conținutul, să ating cât mai multe puncte importante, astfel încât elevii să-și poată lărgii orizontul asupra lucrurilor care ne înconjoară.

Tind să cred că această lecție mă reprezintă în mare măsură pe mine, pentru că sunt persoana care mereu caută simboluri și mesaje în spatele oricărui detaliu și voluntar sau involuntar vreau să transmit și celor din jur această atitudine.

Rezultatul consider că este unul reușit, poate fi implementat foarte ușor la copii și cu siguranță va da roade.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *